MOBİL BANKACILIK

Yenilenen Kuveyt Türk Mobil Şube ile bankacılık işlemlerinizi dilediğiniz her yerde, işlem ücreti ödemeden kolayca yapabilirsiniz.

Ücretsiz bankacılık işlemleri için Kuveyt Türk’ün Mobil Şube uygulamasını cep telefonunuza veya tablet cihazınıza yüklemeniz yeterli. Para Transferlerinden Fatura Ödemeye, Kıymetli Maden ve Döviz İşlemlerinden Hisse Alış Satış işlemlerine kadar pek çok bankacılık işleminiz için Mobil Şube’yi kullanabilirsiniz.

Henüz müşterimiz değilseniz, Mobil Şube'yi indirdikten sonra "Müşteri Ol" seçeneği ile hesap başvurusu yapabilir ve şubeye gitmeden, hızlı ve kolayca müşterimiz olabilirsiniz.

Mobil Şube Uygulamasını Kimler Kullanabilir?

iOS 7.0 ve üstü bir iPhone, Android 4.0 üzeri bir telefon veya bir Windows Phone sahibi, internet bankacılığı şifresi olan bireysel ve kurumsal müşterilerimiz mobil şubeyi kullanabilir.

Mobil Şube Uygulamasını nasıl indirebilirim?

2848’e MOBIL yazıp göndererek gelen SMS’teki linkten uygulamayı hemen indirebilirsiniz.

İsterseniz Kuveyt Türk İnternet Sitesi veya İnternet Şube'mizden yükleyebilirsiniz.

iPhone kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak App Store’dan indirmek için buraya, Android bir cihaz kullanıcısı iseniz Google Play'den ücretsiz indirmek için buraya, Windows Phone 8 işletim sistemli akıllı telefon sahibi iseniz Windows Phone Mağaza’dan ücretsiz olarak indirmek için buraya tıklayınız.

Mobile Şube'yi Cep Telefonuma İndirdikten Sonra Nasıl Kullanabilirim?

Mobil Şube’yi telefonunuza yüklediğinizde cep telefonunuza gelen SMS ile bir defaya mahsus olmak üzere bir doğrulama yapmanız gerekmektedir. Daha sonraki girişlerinizi sadece burada belirlediğiniz PIN ile yapabilirsiniz.

Giriş İçin Kullanacağım Şifremi Nasıl Belirleyeceğim?

Kullanacağınız şifre bilgisi İnternet Şube'de kullandığınız şifredir. Eğer internet şube şifreniz yoksa bireysel müşterilerimiz 444 0 123 Çağrı Merkezimizi arayarak veya şubemizden şifre alabilir. Kurumsal müşterilerimiz şifre işlemi için sadece şubelerimizi kullanabilirler.

Kullanıcı Adı Nedir?

Kullanıcı adı kurumsal müşterilerin yetkililerine verilen isimlerdir.

Şifremi Unuttum, Ne Yapabilirim?

Şifrenizi unutmanız durumunda 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubelerimiz ile temasa geçerek yeni bir şifre belirlemeniz gerekmektedir.

PIN'imi Unuttum Ne Yapabilirim?

“Tekrar Aktive Et” menüsün yardımıyla yeni bir PIN oluşturabiliriz.

Mobil Şube Bankacılık İşlemleri İçin Güvenli Midir?

Mobil Şube uygulamasında Kuveyt Türk geliştirdiği yeni nesil güvenlik sistemi Mobil Onay alt yapısı kullanılmaktadır. İşlemlerinizi güvenle yapabilir ve güvenlik ile ilgili daha detaylı bilgi almak için Mobil Güvenlik sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Hangi İşlemler İçin Mobil Şube'yi Kullanabilirim?

Hesap listeleme, hesap detay görüntüleme, havale ve EFT, döviz ve kıymetli maden alış-satış, GSM TL yükleme, Hisse senedi alış-satış, Fatura ödeme ve daha pek çok bankacılık işleminizi yapabilirsiniz. Detaylı işlem listesi için tıklayınız.

Mobil Şube'yi Kullandığımda GSM Operatörüme ücret öder miyim?

Mobil Şube’yi kullanımınızdan dolayı oluşan data bağlantısı, operatörünüz tarafından mevcut tarifeniz çerçevesinde ücretlendirilir.

Uygulamayı İndirirken Alınan İzinler Nelerdir?

iOS, Android ve Windows işletim sistemi kullanan cihazlarda Mobil Şube, Altın Gönder ve diğer uygulamalarımızda bulunan belli fonksiyonlar için bazı izinler istenmektedir.

Uygulamalarımızda cihazınızdan istenen izinler ve iznin gerektiği fonksiyonlar şunlardır:

Kişiler: Bu izni GSM TL Ödeme menüsünde telefon rehberinize erişim için kullanıyoruz.

Konum: En yakın Kuveyt Türk bölümünde etrafınızdaki şube ve ATM’leri bulmak ve yol tarifi almak için kullanıyoruz.

SMS: Bu izni aktivasyon işlemlerinde size gelen SMS’ler arasında Kuveyt Türk’ ten gelen doğrulama kodlarını almak için kullanıyoruz. (Android)

Telefon: En yakın şube, müşteri hizmetleri gibi uygulama içindeki numaraları aramak için kullanıyoruz.

Fotoğraflar / Medya ve Diğer Dosyalar: Uygulama içinde güvenlik onayları, tanıtım rehberi onayı, favori hisseler gibi tercih ettiğiniz işlemleri kaydetmek, okumak için kullanıyoruz.

Kablosuz İletişim Bilgileri: Bu izni internet bağlantınız olmadığında veya koptuğunda uyarı vermek için kullanıyoruz.

Cihaz Kimliği ve Çağrı Bilgileri: Hangi cihazlar ile uygulamanın kullanıldığını anlamak için kullanıyoruz.

Diğer: Bu kısımda kullanılan izinler uygulamanın sürekli çalışması, ağ bağlantılarını görüntüleme ve cihazın uyku moduna geçmesini önleme, uygulamanın kısa yolunun koyulması, Google hizmet yapılandırmasının okunması, internet kullanımında tam yetki ve titreşim kontörlü için kullanılmaktadır.

{name}
{content}
+
-
{name}
{content}
+
-

İşleminiz gerçekleştiriliyor. Lütfen bekleyiniz...

SİZİ ARAMAMIZI İSTER MİSİNİZ?

  • ADINIZ
  • SOYADINIZ
  • TELEFON NUMARANIZ
  • E-POSTA ADRESİNİZ
  • AÇIKLAMA
  • Kişisel Verilerle İlgili Aydınlatma Metni ’ni okudum, başvuru kapsamında kişisel verilerimin işlenmesine onayım vardır.

İşleminiz gerçekleştiriliyor. Lütfen bekleyiniz...

BİZ SİZİ ARAYALIM

  • ADINIZ
  • SOYADINIZ
  • TELEFON NUMARANIZ
  • E-POSTA ADRESİNİZ
  • AÇIKLAMA
  • Kişisel Verilerle İlgili Aydınlatma Metni ’ni okudum, başvuru kapsamında kişisel verilerimin işlenmesine onayım vardır.